Araştırma şirketi ComScore, ikinci çeyrek rakamlar Promosyon Kalem ına dayanarak ABD akıllı telefon piyasasındaki en son tabloyu çıkardı. Rakamlara göre, Haziran’da sona eren üç ayda, Apple, ABD’deki akıllı telefon piyasasındaki payını yüzde 14’ten yüzde 15.4’e çıkardı ancak üçüncülükten kurtulamadı.Aynı dönemde, Samsung yüzde 26’dan yüzde 25.6’ya geriledi ancak birinciliğini korudu. LG, yüzde 19.3 olan payının yüzde 18.8’e düşmesine rağmen ikincilikte yer aldı.
ABD’de en çok tüketiciye ulaşan dördüncü ve beşinci akıllı telefon markaları sırasıyla Motorola ve HTC oldu. Motorola yüzde 11.7’lik paya sahip olurken, HTC yüzde 6.4’te kaldı. ComScore verileri, ABD’de yaşayan 13 yaş ve üzeri 234 milyon tüketiciye dayanarak hazırlandı.
Kategori : BİLİM - TEKNOLOJİ